reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Moser

Andrea Moser

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som stastny clovek. Mam stastie na zivot, na deti, na manzela, na priatelov...preto mam niekedy cas rozmyslat aj nad inymi zalezitostami ako nad elementarnymi otazkami prezitia. Mam stastie aj na zaujimavych ludi s roznymi osudmi, ktori ma posuvaju vpred. Do vienka mi bol dany siesty zmysel, silna intuicia, tvrdohlavost, zvedavost a schopnost vidiet veci aj pozitivne. Napriek tomu, ze zijem v Rakusku, som celou svojou dusou Slovenka . Zoznam autorových rubrík:  prozaSúkromné

reklama

proza

Tak ci tak .... IV.

Andrea Moser

Tak ci tak .... IV.

********* Zivla si a uvazovala, ci uz ma vstat. Dnesne rano bolo akesi ine. Roztvorila oci a zadivala sa na plafon. Dnes si po prvy raz uvedomila, ze neni celkom biely, ze na nom mozno rozoznat rozne odtiene bielej. Biela, belsia, belejsia….ale i siva a sivejsia …vsak by mi dala slovencinarka.! pomyslela si. Spuchnute pery a trpka chut v ustach ju presviedcali o tom, ze sa jej to len nesnivalo. Bolo jej zvlastne. Rukou si presla po perach a striaslo ju. Ta noc mala nieco do seba. Je to zvlastne. Ako sa to mohlo stat? Vsak som to ani nechcela! Nechcela? Tina, o  com sa to pokusas presvedcit sama seba? Kolkokrat si si to predstavovala, ake by to asi s nim bolo?! A teraz to uz vie.

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 551x
  • 10
Tak ci tak .... III.

Andrea Moser

Tak ci tak .... III.

******** “Pani profesorka mozem sa nieco opytat?” “No, prosim…”odvetila Tana kludne, aj ked vedela, ze na nu chystaju nejaku blbost. “Pani ucitelka, aky je rozdiel medzi spalenym chlebom, utopencom a tehotnou zenou?” zarecitoval za celu triedu Tomasovsky. Samozrejme, ze vedela, ze rozdiel tam nie je, v kazdom pripade bol neskoro vytiahnuty. Boli to vtipky, co neodchadzali z tejto skoly spolu s maturantami. A ako cakaju ti blbci, co im odpovie...

  • 26. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 1
Tak ci tak .... II.

Andrea Moser

Tak ci tak .... II.

****** Prve hodiny boli oducene. Velkej prestavky sa nevedela dockat. Nechapala, preco ju vyucovanie tak strasne unavuje. Vlastne dnes to vedela. Kazdu prestavku sa bola skontrolovat na WC, ci “navsteva” este nedorazila. Keby ju aspon to brucho tak nebolelo. Pomaly tie tabletky jedla ako lentilky. Farbu taku maju.

  • 25. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 1
Tak ci tak .... I.

Andrea Moser

Tak ci tak .... I.

Pred vyse rokom som zacala pisat tento romanik. Po tom, co sa v nom pokusila najst kazda z mojich kamosiek, ktorym som to dala citat, ponukam tuto moznost aj vam. Neni cely, a mozno ani nikdy cely nebude. Uvidime, ako sa Vam bude chciet citat a mne pisat....aby toho na vas nebolo privela, budem pridavat po kapitolach.

  • 23. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 588x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu